آشنایی با پیش فروش آپارتمان و شرایط انجام آن

آشنایی با پیش فروش آپارتمان و شرایط انجام آن

تورم به عنوان یکی از اصلی ترین مشکلات مردم کشور ایران در سال های اخیر شناخته شده که زندگی بسیاری از خانواده ها را دچار مشکل کرده است. نیاز است که بدانید، تورم در سال های گذشته تاثیر مستقیمی را در بازار های مهمی همچون خانه نیز داشته است. همان طور که می دانید، قیمت خانه در سال های گذشته با روند افزایشی شدیدی روبرو شده است. این مسئله موجب شده تا افراد مختلف، دچار کاهش قدرت در خرید خانه و ملک های مختلف شوند. توجه داشته باشید که این موضوع تاثیر مستقیمی را در روند زندگی مردم کشورمان نیز داشته است. با وجود موارد ذکر شده خانواده های مختلف به دنبال این هستند تا به حل این موضوع در کمترین زمان ممکن بپردازند.

در سال های گذشته روش های گوناگونی برای صاحب خانه شدن توسط مراجع مختلف شرح داده شده است. در این بین انتخاب روش پیش فروش آپارتمان توانسته است به عنوان گزینه مناسبی برای افرادی که از خانه بهره­مند نیستند، شناخته شود. همان طور که می دانید بازار پیش فروش املاک و آپارتمان در سال های گذشته با نوسانات شدیدی روبرو شده است. در این بازار افراد زیادی به فعالیت می پردازند که این مسئله می تواند سبب تغییر نظر شما در رابطه با پیش فروش املاک شود. اما پیشنهاد می کنیم تا قبل از هر چیزی با روند پیش فروش آپارتمان در شرایط مختلف آشنا شوید. این مسئله قطعا موجب خواهد شد تا خرید آپارتمان از سوی شما با کیفیت بالاتری صورت بگیرد.

پیش فروش آپارتمان چیست؟

قطعا شما در طول زندگی خود با بنر های تبلیغاتی یا در مکان های مختلف نام پیش خرید یا پیش فروش آپارتمان را شنیده اید. از این کلمه علاوه بر استفاده در خرید و فروش املاک، در خرید و فروش اجناس و … نیز استفاده می شود. در واقع معنی پیش فروش بدین شکل بوده که شما یک ملک را قبل از آماده سازی، خریداری می کنید. این مسئله موجب می شود تا شما در صورت افزایش تورم، از آن دور بمانید و به نوعی گران شدن آپارتمان ها برای شما سودی را نیز به ارمغان بیاورد. توجه داشته باشید که در این روش خرید آپارتمان، کلاهبرداری های بسیار زیادی از سوی افراد مختلف صورت می گیرد. در همین راستا همکاری با یک فرد یا مرجع معتبر، همواره می تواند قرارداد های شما را تضمین کند.

در پیش فروش آپارتمان از شما کلاهبرداری نشود!

به دلیل آماده نشدن یک واحد آپارتمانی برای سکونت در آن، شرایط کلاهبرداری در این زمینه بسیار راحت می باشد. به همین دلیل پیشنهاد اصلی ما این است تا شما با استفاده از نهایت دقت خود، از روش های کلاهبرداری در این زمینه جلوگیری کنید. در همین راستا قصد داریم تا با ذکر برخی از نکات، شما در خرید آپارتمان موردنظرتان یاری رسانیم. در قدم اولین خرید نیاز است تا سند مالکیت موردنظر توسط شما مشاهده و تایید شود. این سند از مراجع مربوطه توسط سازندگان دریافت می شود. توجه داشته باشید که در بسیاری از موارد مشاهده شده که سازندگان به دلیل بدهی های کلان به دولت، امکان دریافت سند را نخواهند داشت. این مسئله موجب ضرر و زیان شدید شما خواهد شد. خرید شما بهتر است هنگامی صورت بگیرد که حداقل 30% از پیشرفت فیزیکی پروژه قابل مشاهده باشد.

توجه داشته باشید که امروزه شرکت ها و مراجع متقلب بسیار زیادی در این عرصه به پیش فروش آپارتمان می پردازند. در واقع این مراکز با جعل اسناد مربوطه و همچنین سودجویی از شما، در تلاش هستند تا تنها واحد های مختلف را به فروش برسانند. تمامی این مسائل هنگامی حل خواهد شد که شما بتوانید از یک مرکز معتبر و مطرح در این زمینه کمک بگیرید. قطعا در این شرایط شما توانایی خرید یک ملک را به صورت پیش خرید و بدون هر گونه دغدغه خواهید داشت.

سبقت از تورم با پیش خرید آپارتمان
سبقت از تورم با پیش خرید آپارتمان

در صورت پیش خرید واحد های آپارتمانی از چه مزایای بهره مند می شویم؟

یکی از مسائلی که موجب می شود تا هر فرد از شرایط پیش فروش آپارتمان استفاده کند و صاحب یک واحد شود، مزایای آن است. اولین مزیت خرید واحد های آپارتمانی در چنین شرایطی، قیمت ارزان تر این واحد ها در مقایسه با واحد های تکمیل شده است. قطعا در این شرایط شما می توانید تا میزان بسیار زیادی از شرایط فوق بیشترین بهره را ببرید. علاوه بر این مسئله، در رابطه با واحد های آماده، در قرارداد املاک ذکر می شود که طرفین باید مبلغ موردنظر را در مدت زمان حداکثر دوماه به یکدیگر بپردازند. اما شرایط در پیش فروش ملک این گونه نبوده و افراد می توانند با توجه به پیشرفت ملک و شرایط آن، به پرداخت مبلغ در مدت زمان های مختلف بپردازند.

همچنین در پیش فروش آپارتمان ها، شما می توانید واحد موردنظر خود را بر مبنای سلیقه خود طراحی نمایید. شرایط در واحد های نوساز آماده بدین شکل نبوده و شما ملزم هستید پس از خرید واحد موردنظر، هزینه جداگانه ای را بابت تغییرات در واحد، بپردازید. همچنین در پیش فروش آپارتمان ها، شما می توانید مراحل مختلف ساخت و کیفیت مصالح به کار رفته در ساخت مجتمع را مشاهده کنید. این مسئله در حالی بوده که شما در واحد های آماده، نمی توانید مراحل ساخت و کیفیت ساخت را از نزدیک مشاهده کنید.

خرید املاک نیمه کاره
خرید املاک نیمه کاره

همکاری با یک مرکز معتبر برای پیش فروش آپارتمان

اولین قدم در پیش خرید ملک یا همان آپارتمان، استفاده از خدمات مراکز معتبری است که توانایی ارائه واحد بر اساس قرارداد های امضا شده را دارند. قطعا این مراکز می توانند با ایجاد تعامل لازم در میان طرفین، خیال هر دو طرف را از بابت قرارداد موردنظر راحت بسازند. شرکت سرمایه گذاری خانه گستر یکم با داشتن اعتبار لازم توانسته است در سال های گذشته به عنوان یکی از مناسب ترین مراکز برای پیش فروش آپارتمان شناخته شود. در حال حاضر افراد بسیار زیادی برای خرید ملک از طریق این مجموعه اقدام می کنند تا معاملاتی صحیح و به دور از هر گونه ایراد داشته باشند. این مسئله موجب شده تا روز به روز شاهد افزایش معاملات پیش خرید آپارتمان از طریق مجموعه شرکت سرمایه گذاری خانه گستر یکم باشیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با واحد امور مشتریان ما تماس بگیرید.