بررسی نکات پر اهمیت برای پیش فروش آپارتمان!

بررسی نکات پر اهمیت برای پیش فروش آپارتمان!

پیش فروش آپارتمان، یکی از روش های محبوب برای تهیه واحد های آپارتمانی به حساب می  آید که می تواند مزایای زیادی را در خود جای داده باشد. به صورت کلی، این پروسه به افراد اجازه می دهد تا با پکیج های مزیتی گسترده ای نسبت به تهیه آپارتمان یا ملک اقدام نمایند. در حال حاضر راه های زیادی برای تهیه آپارتمان به صورت پیش فروش طراحی شده است. تیم های زیادی در این زمینه فعالیت کرده و همین مسئله هم حساسیت انتخاب بهترین روش های موجود برای خرید آپارتمان را چند برابر نموده است. امروز ما روند پیش فروش آپارتمان را به صورت دقیق مورد بررسی قرار خواهیم داد و چند نکته مهم برای دنبال کردن این پروسه را بررسی می کنیم. پس با ما همراه شوید.

پیش فروش آپارتمان چیست؟

قبل از هر چیز، بیایید به چیستی و ویژگی های روند پیش فروش آپارتمان نگاهی بیندازیم. به صورت کلی، پیش فروش به فرآیندی گفته می شود که در طی آن شما یک واحد آپارتمان در حال ساخت را تهیه کرده و پس از ساخت، آن را دریافت می کنید. این روش سرمایه گذاری، مزایای زیادی را در خود جای داده و به کاربران اجازه می دهد تا طی یک بازه زمانی کوتاه مدت، به سود مطلوبی دسترسی پیدا نمایند. پیش فروش لزوما باید در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شود تا اعتبار پیدا نماید. امروزه خیلی از افراد، به دنبال کردن این پروسه علاقه نشان می دهند.

پیش فروش آپارتمان مزایای زیادی را برای خریداران به همراه دارد. افرادی که از این طریق نسبت به خرید ملک اقدام می نمایند، معمولا هزینه آن را به صورت قسط بندی شده  یا در چندین مرحله پرداخت می کنند. این مسئله به متقاضیانی که بودجه کافی ندارند هم اجازه می دهد تا نسبت به تهیه ملک اقدام نمایند. جدا از این مسئله، خرید آپارتمان از طریق پیش فروش به شما اجازه می دهد تا ویژگی های ملک را خیلی دقیق تر مورد بررسی قرار دهید. امروز شرکت های زیادی در زمینه پیش فروش فعالیت کرده و اگر شما هم به این روند علاقه مند هستید، لزوما باید خدمات بهترین را به کار گیرید.

سرمایه گذاری در مسکن
سرمایه گذاری در مسکن

پیش فروش آپارتمان چگونه انجام می شود؟

حتما برای شما هم سوال پیش آمده که به صورت دقیق، پیش فروش آپارتمان چگونه انجام می شود؟ همانطور که از نام این روند پیداست، در طی آن شما ملکی را خریداری می کنید که هنوز آماده نیست. زمانی که پروانه ساختمان توسط شهرداری صادر و برای هر واحد شناسنامه مستقل در نظر گرفت شد، شرکت های فعال در زمینه ایجاد پروژه، نسبت به پیش فروش و تبلیغات اقدام می نمایند. تبلیغ برای پیش فروش آپارتمان از روش های مختلفی صورت می گیرد. برخی از شرکت ها، در فضای مجازی هم آگهی های خود را منتشر می نمایند.

گاهی اوقات این تبلیغات فقط در اختیار افراد مشخصی قرار گرفته و گاهی اوقات هم با استفاده از مطبوعات به صورت عمومی منتشر می شوند. زمانی که شما به یک ملک برای پیش فروش علاقه مند شدید، با بررسی ویژگی های کلیدی اش می توانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید. فقط به خاطر داشته باشید که نگارش صحیح قرارداد در این زمینه اهمیت زیادی دارد. اگر شما به درستی قرارداد خرید ملک را تنظیم نکنید، احتمال اینکه در آینده با مشکلات گسترده مواجه شوید، افزایش پیدا می کند. سرمایه گذاری در مسکن، پروسه ای حساس به حساب آمده و دنبال کردن آن به صورت اصولی، اهمیت زیادی دارد.

پیش نیاز های خرید آپارتمان
پیش نیاز های خرید آپارتمان

پیش نیاز های خرید یک آپارتمان

پیش فروش آپارتمان، یک سری شرایط خاص دارد. هر شرکت فعال در این زمینه، یک سری شرایط خاص را نیز برای تحویل ساختمان در نظر می گیرد. به صورت کلی، برای خرید آپارتمان یا سرمایه گذاری در مسکن، شما باید شرایط پروژه را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهید. در صورت نیاز، شما می توانید از خدمات مشاورین سرمایه گذاری و وکلای حرفه ای هم استفاده کنید.

نکات مهم برای شرکت در پیش فروش آپارتمان

البته که برای سرمایه گذاری در ملک و پیش فروش آپارتمان، شما باید به یک سری نکات خاص توجه کنید. در لیست زیر، شما می توانید چند مورد از این نکات کلیدی و پر اهمیت را مشاهده نمایید.

  • توجه به قرارداد: شما لزوما باید قرارداد را در دفاتر اسناد رسمی تنظیم کنید.
  • مشخصات آپارتمان: شما باید همه مشخصات آپارتمان از جمله موقعیت مکانی، تعداد واحد ها، شماره طبقه مد نظر، متراژ واحد، تعداد اتاق ها، متراژ واحد، نوع کاربری، پارکینگ و انباری، سیستم های گرمایشی، نمای بیرونی، مصالح به کار رفته، زمان تحویل و مشخصات طراحی دکوراسیون داخلی را بررسی کنید.
  • قیمت آپارتمان: شرایط پرداخت و هزینه مورد نیاز برای تهیه آپارتمان، باید در قرارداد به صورت دقیق ذکر شود.
  • دریافت مشاوره: اگر شما هم به دنبال پیش فروش آپارتمان هستید، بهتر است خدمات تیم های مشاوره ای حرفه ای را به کار گیرید.
  • شرایط تحویل: گاهی اوقات به خاطر وجود یک سری مشکلات، احتمال نا تمام ماندن پروژه وجود دارد! شما باید شرایط سازنده را نیز به صورت دقیق بررسی نمایید.

دریافت مشاوره برای پیش فروش آپارتمان

در نهایت، برای پیش فروش آپارتمان شما لزوما باید به دنبال استفاده از خدمات بهترین تیم های ایرانی فعال در این زمینه باشید. دریافت مشاوره برای پیش فروش، مزایای زیادی را به همراه دارد. گاهی اوقات افراد دانش زیادی در این حوزه نداشته و یک تصمیم اشتباه، به سرمایه شان آسیب های جدی وارد می کند. در برخی از مواقع هم افراد نمی دانند که یک حوزه سرمایه گذاری خاص، برایشان بازدهی مطلوبی را به همراه دارد یا نه. در این شرایط، استفاده از خدمات تیم های مشاوره ای و تعلیم دیده، نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

مجموعه خانه گستر یکم، با داشتن تیمی حرفه ای، سابقه فعالیت طولانی و کارنامه ای درخشان، آماده خدمات رسانی به متقاضیان پیش فروش آپارتمان می باشد. با استفاده از خدمات شرکت خانه گستر یکم، شما می توانید برای خرید ملک مشاوره دریافت کنید و در صورت تمایل، در پروژه های موجود مشارکت داشته باشید! لازم به ذکر است پروسه پیش خرید هر یک از پروژه های شرکت خانه گستر یکم کاملا منطبق بر قانون پیش فروش بوده و قراردادها در دفاتر اسناد رسمی به ثبت می رسد که باعث می شود از شرایط مالکیت خود کاملا آسوه خاطر باشید.

دریافت مشاوره برای پیش فروش آپارتمان
دریافت مشاوره برای پیش فروش آپارتمان

کلام آخر

همانطور که در این صفحه مشاهده کردید، پیش فروش آپارتمان پروسه ای پر اهمیت به حساب می آید که برای سرمایه گذاران مزایای زیادی را در خود جای داده است. در طی این روند، افراد با پرداخت هزینه ای معقولانه و شرایط قسطی، می تواند نسبت به خرید یک ملک یا آپارتمان اقدام نمایند. به خاطر داشته باشید که امروزه تیم های زیادی در حوزه های خاصی همچون سرمایه گذاری ملک و پیش فروش ساختمان فعال هستند. هر کدام از این تیم ها، به نحوی خاص خدماتشان را در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری قرار می دهند.

اگر شما هم به دنبال پیش فروش آپارتمان هستید و ترجیح می دهید تا این روند را به صورت ایمن و تضمینی دنبال کنید، لزوما باید خدمات تیم هایی را به کار گیرید که هم سابقه فعالیت طولانی دارند و کارنامه درخشان را با خود حمل می کنند. عدم توجه به این مسئله، می تواند مشکلات ایجاد شده در روند سرمایه گذاری را چند برابر نماید. تیم های مطرحی همچون شرکت سرمایه گذاری خانه گستر یکم، با ارائه مشاوره و راهنمایی سرمایه گذاران، آماده کمک به آنها برای تهیه بهترین انواع ملک می باشد. خدمات این تیم همواره با تضمین ارائه شده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.