پیش فروش چیست؟ مزایای تهیه ملک از طریق پیش خرید!

پیش فروش چیست؟ مزایای تهیه ملک از طریق پیش خرید!

تا امروز افراد زیادی از ما سوال پرسیده اند که به صورت دقیق، پیش فروش چیست و چه تاثیری روی روند سرمایه گذاری دارد؟ در حال حاضر، راه های زیادی برای عرضه یک کالا در بازار طراحی شده اند. هر کدام از این راه ها و روش های مخصوص تهیه ملک، یک سری مزایا و معایب خاص را نیز در خود جای داده اند. به صورت کلی، پروسه ای که ما آن را با نام پیش فروش شناسایی می کنیم، به حالتی گفته می شود که در طی آن شرکت های سازنده واحد های یک آپارتمان ها قبل از اتمام ساختشان به فروش می رسانند. این روند برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری هستند یا اینکه به پروسه خرید خانه علاقه دارند، مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت. امروز ما قصد داریم تا به چیستی پیش فروش آپارتمان و ضرورت آن نگاهی بیندازیم.

پیش فروش چه معنایی دارد؟

بیایید کارمان را با بررسی دقیق معنای پیش فروش شروع کنیم. به صورت کلی، Pre Sale به حالتی گفته می شود که در طی آن، یک محصول طی یک بازه زمانی خاص پس از پرداخت هزینه توسط مشتری، به او تحویل داده می شود. طی این روند، شما در حال خرید کالایی هستید که هنوز ساخته نشده است. مثلا در حوزه ملک و آپارتمان، این اصطلاح بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که شرکت های فعال در زمینه ساخت مسکن با مشکلات بودجه ای مواجه می شوند یا اینکه به دنبال عرضه سریع تر واحد های خود هستند، این پروسه را به کار می گیرند.

روند پیش فروش اهمیت زیادی دارد. این روند در بازار های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و همین مسئله هم روی محبوبیتش موثر بوده است. با پیش فروش آپارتمان، افرادی که بودجه کافی برای خرید آپارتمان را ندارند، به راحتی صاحب خانه می شوند. جدا از این مسئله، روند پیش خرید به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا خیلی سریع و بدون مواجه شدن با چالش های گسترده نسبت به سرمایه گذاری در بازار هایی همچون مسکن و ملک اقدام نمایند. از همین رو، اگر شما هم به دنبال خرید ملک هستید یا اینکه به سرمایه گذاری علاقه دارید، بهتر است به این روش هم نگاهی بیندازید.

مزایای استفاده از برنامه های پیش خرید آپارتمان

مسلما استفاده از برنامه های پیش فروش آپارتمان، مزایای گسترده ای را برای کاربران به همراه دارد. مهمترین مزیت روش مذکور این است که در روش پیش فروش خریدار با پرداخت بخشی از مبلغ کل ، قیمت نهایی واحد را ثابت نموده و از افزایش قیمت و تورم ملک طی پروسه تکمیل منتفع می گردد . به صورت کلی، روند پیش فروش می تواند میزان سود یک سرمایه گذاری را تحت تاثیر خود قرار دهد. با خرید یک خانه قبل از اتمام آن، شما می توانید تخفیف های گسترده ای را دریافت نمایید. پس با شرکت در برنامه های پیش فروش، شما طی مدت زمان کوتاهی به بازدهی مطلوبی دسترسی پیدا خواهید نمود.

مزایای استفاده از برنامه های پیش فروش ملک
مزایای استفاده از برنامه های پیش فروش ملک

سرمایه گذاری روی مسکن از این روش!

به عقیده خیلی از کارشناسان، بهترین روش سرمایه گذاری روی مسکن استفاده از مباحث محبوبی همچون پیش فروش می باشد. پیش فروش پروسه ای محبوب به حساب می آید. با استفاده از این روش، سرمایه گذاران می توانند بر اساس بودجه و شرایط خودشان نسبت به خرید ملک اقدام نمایند. به خاطر داشته باشید که این روش به پرداخت همه هزینه به صورت یکجا، نیازی ندارد! خیلی از اوقات شما پرداخت را به صورت مرحله ای انجام می دهید تا به بازدهی مطلوبی دسترسی پیدا نمایید. لازم به ذکر است که اگر شما به دنبال یک خانه برای زندگی هستید، پیش فروش باعث می شود تا دکوراسیون داخلی و نمای خانه را دقیقا همانطور که دوست دارید طراحی نمایید.

سرمایه مورد نیاز برای شرکت در پیش فروش چقدر است؟

حتما برای شما هم سوال پیش آمده که به صورت دقیق، سرمایه مورد نیاز برای شرکت در برنامه هایی همچون پیش فروش آپارتمان چقدر است؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که در حال حاضر امکان مشخص کردن سرمایه مورد نیاز به صورت عمومی وجود ندارد! متغیر های زیادی هستند که می توانند سطح سرمایه مورد نیاز کاربران را تحت تاثیر خود قرار دهند. موقعیت ملک، درصد ساخت آن و متریال به کار رفته در ساخت از جمله این متغیر ها به حساب می آیند. به صورت کلی، پیش فروش آپارتمان به شما اجازه می دهد تا هزینه نهایی را در چندین قسط مختلف پرداخت کنید. پس از نظر مالی، روی سرمایه گذار یا متقاضیان خرید ملک فشاری وارد نمی شود.

پیش خرید املاک با بهترین شرایط
هزینه پیش خرید ساختمان

بررسی نکات مهم برای پیش فروش آپارتمان

در نهایت، اگر شما هم به دنبال سرمایه گذاری از طریق پیش فروش آپارتمان هستید، لزوما باید به یک سری نکات خاص هم توجه کنید. به صورت کلی، شرایطی که شرکت تولید کننده یا سازنده ساختمان برای خدماتش در نظر می گیرد، به صورت دقیق در قرارداد ذکر می شود. بهتر است قرارداد را به صورت دقیق مطالعه نمایید و در صورت نیاز، نسبت به استفاده از خدمات یک وکیل حرفه ای برای بررسی بهتر شرایط استفاده کنید.

جدا از این مسئله، پیش فروش روندی چالش برانگیز به حساب می آید. امروزه تیم های زیادی در سراسر ایران در این زمینه فعالیت کرده و انواع واحد های آپارتمانی را با تعرفه های متنوعی در اختیار متقاضیان پیش خرید قرار می دهند. برای کسب بیشترین بازدهی ممکن از این روند، شما لزوما باید خدمات بهترین تیم های ایرانی فعال در این زمینه را مورد استفاده قرار دهید تا پس از پیش خرید با مشکلی مواجه نشوید.

برای شرکت در برنامه های پیش فروش آپارتمان،  استفاده از خدمات مشاورین حرفه ای و کارشناسان تعلیم دیده، همواره نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. امروزه تیم های مشاوره ای زیادی در سراسر ایران وجود دارند که مخاطبین خود را برای پیش خرید، سرمایه گذاری و بررسی وضعیت بازار راهنمایی می کنند. برای کسب بازدهی مطلوب، شما می توانید از مراکز مطرحی همچون شرکت سرمایه گذاری خانه گستر یکم را مورد استفاده قرار دهید. این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه مشاوره، همواره آماده ارائه خدمات به کاربران و رفع نیاز هایشان می باشد.

نکات مهم برای پیش خرید ملک
هزینه پیش خرید ساختمان

کلام آخر

در این مقاله ما سعی کردیم تا چیستی و ویژگی های روند پیش فروش ساختمان را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که مشاهده نمودید، این پروسه اهمیت زیادی داشته و می تواند روند سرمایه گذاری را تحت تاثیر خود قرار دهد. البته که برای سرمایه گذاری روی مباحث پر اهمیتی همچون آپارتمان و خانه، شما باید به دنبال استفاده از خدمات بهترین تیم های مشاوره ای ایرانی باشید. یافتن پروژه های خوبی که آینده مطلوبی دارند، کار راحتی نیست. متغیر های زیادی هستند که می توانند آینده پروژه مسکونی را تحت تاثیر خود قرار دهند.

زمانی که شما خدمات تیم های مشاوره ای حرفه ای را برای سرمایه گذاری از طریق پیش فروش آپارتمان مورد استفاده قرار می دهید، می توانید پروژه هایی را به کار گیرید که هم آینده خوبی دارند و هم با قیمت مناسبی در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته اند. از همین رو، برای کسب بیشترین بازدهی ممکن به شما توصیه می شود تا کمی وقت خود را صرف یافتن بهترین پروژه های موجود بکنید تا در این زمینه با مشکلی مواجه نشوید. اگر شما نمی دانید که سرمایه گذاری روی چه مبحثی برایتان بازدهی مطلوبی را به همراه دارد، می توانید هم اکنون خدمات کلی و جامع مجموعه خانه گستر یکم را به کار گیرید.