آیین تکریم از کارکنان بازنشسته شرکت خانه گستر یکم

در جریان برگزاری آیین بزرگداشت غدیر که صبح امروز با حضور علی عظیمی مدیرعامل شرکت خانه گستر یکم برگزار شد، از بازنشستگان شرکت تجلیل و تکریم به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خانه گستر یکم در این مراسم که با حضور مدیر عامل و هیات مدیره تشکیل شد، از کارمندان بازنشسته سازمان تجلیل شد.

علی عظیمی مدیر عامل خانه گستر یکم، ضمن تبریک ویژه اعیاد غدیر و قربان یاد و خاطر محمد همتی یکی از کارکنان متخصص و پرتلاش که در سال جاری بر اثر ابتلا به بیماری درگذشت را گرامیداشت و خاطر نشان کرد: «کارکنان و منابع انسانی از جمله سرمایه‌های اصلی یک سازمان محسوب می‌شوند و اساسی‌ترین رازهای موفقیت شرکتها مرهون توجه ویژه به این منبع بشری است.»

اهمیت منابع انسانی و ضرورت توجه به ایشان

مدیر عامل شرکت قدردانی از تلاشهای پرسنل را مساله‌ای مهم و از جمله وظایف سازمانی دانست و ضرورت ارتباط بازنشستگان را امری ضروری خواند.

علی عظیمی با بیان آنکه: «کارمندان گنجینه ارزشمندی برای شرکت محسوب می‌شوند و استفاده از فن و تخصص ایشان بر سرعت پیشروی سازمان می افزاید، برای همه کارکنان علی الخصوص کارکنان بازنشسته آرزوی سلامتی، شادابی و توفیق کرد.»

· مدیرعامل عظیمی اظهار داشت: «در هر موردی که محدودیت قانونی وجود نداشته باشد، سازمان برای بازنشستگان ارایه خدمت خواهد داشت.» وی افزود: وقتی شاغلین ببینند شرکت، بازنشستگان خود را رها نکرده و به آنها رسیدگی می‌کند، برای ایشان انگیزه مضاعف ایجاد خواهد شد.

بر اساس این گزارش، آقایان فرزاد فرخ شهاب و عبدالله بیرنج دو تن از پیشکسوتان شرکت که پس از طی سالیان متوالی ارائه خدمات در سازمان به مقام بازنشستگی نائل آمدند نیز ضمن تشکر از توجه ویژه سازمان به ایشان و ایجاد محیطی گرم در خانه دوم کارکنان از رهبران شرکت قدردانی نمودند.

شایان ذکر است اهدای لوح و هدایا و گرفتن عکسهای یادگاری از دیگر برنامه های این مراسم بود.