بهره‌مندی از اصول علمی در ایجاد پروژ‌ه‌های بهبود و تدوین استراتژی شرکت خانه‌گستر یکم

بهره‌مندی از اصول علمی در ایجاد پروژ‌ه‌های بهبود و تدوین استراتژی شرکت سرمایه گذاری خانه‌گستر یکم

در راستای دست‌یابی به اهداف کلان شرکت سرمایه گذاری خانه گستر‌ یکم برنامه تدوین استراتژی جدید شرکت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خانه گستر یکم ظهر دیروز مورخ 1401/7/24 اولین جلسه تدوین استراتژی و ایجاد پروژه های بهبود با حضور رهبران، مدیران و با حضور تیم مشاور استراتژی شرکت برگزار گردید.
 در این نشست مهندس علی عظیمی که با حکم ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سال جاری به عنوان مدیرعامل این سازمان منصوب گردید، تصریح کرد: با عنایت به آنکه استراتژی، برنامه‌یزی راهبردی پویا برای هر سازمان فعال میباشد، با استفاده از ظرفیت این شرکت با تحلیل و بازنگری به انتخاب هوشمندانه‌ترین راه به جهت اولویت‌گذاری و حمایت از تولید با کیفیت و خدمت‌رسانی به مشتریان، کارکنان و به طور کلی ذی‌نفعان خواهیم پرداخت که تدوین و ایجاد نقشه راه با تعیین چشم‌انداز مناسب، موجبی برای ارزش آفرینی مضاعف می‌گردد.

در این نشست که با ارائه راهکارهای علمی و اصول تدوین استراتژی توسط مشاور تدوین استراتژی این شرکت صورت پذیرفت؛ اولین جلسه آن پس از سه ساعت کاری خاتمه یافت.

 شایان ذکر است شرکت سرمایه گذاری خانه گستر یکم با قدمتی به وسعت بیش از سه دهه اقدام به احداث مسکن و پیش‌فروش واحدهای مسکونی، تجاری و ویلایی نموده که به دلیل شرایط مناسب و کیفیت بالا، مورد استقبال مشتریان واقع گردیده است.